Doprava a platba

1. Spôsob platby

a) Platba vopred
Platbu vopred uskutočnite po potvrdení objednávky tovaru bankovým prevodom alebo vkladom na účet: 

číslo účtu: 0286113894/0900
BIC-SWIFT kód: GIBASKBX
IBAN: SK9309000000000286113894
Slovenská sporiteľňa
Názov účtu: Z&MH, s.r.o.

Ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky.
-    V prípade platby prevodom na účet,  zrealizujte platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 5 kalendárnych dní.
-    Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení kúpnej ceny, teda po pripísaní celkovej sumy tovaru vrátane poplatku za prepravu na účet predávajúceho.
-   
 Ak nebude platba  pripísaná na účet do 5 kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo predmetnú objednávku stornovať.

b) Platba pri prevzatí tovaru 
- dobierkou
Úhradu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru pracovníkovi, ktorý zabezpečuje doručenie. Podrobné informácie o platobných podmienkach a vrátení platby nájdete v Obchodných podmienkach.

c) Osobný odber

Objednaný tovar si môžete prevziať aj osobne v obchode Vila Vilôčka, Štefániková 36, v Trnave – každý pracovný deň v čase od 09:00 do 18:00 hod. V sobotu od 09:00 do 12:00 hod..

d) Poplatky za doručenie:

Doručenie tovaru pri platbe vopred:     3,50 EUR 
Doručenie tovaru na dobierku:              
4,50 EUR
Doručenie tovaru pri objednávke nad 5
0,00 EUR – iba SR - zdarma

 


2. Doprava

Objednávky vybavujeme a odosielame každý pracovný deň. Objednaný tovar bude pripravený k odoslaniu najneskôr do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky, resp. od pripísania platby na účet. 

Doručujeme prostredníctvom  dopravnej spoločnosti Slovak Parcel Service, s.r.o. – UPS.
 O odoslaní tovaru budete informovaní prostredníctvom e-mailu. Je potrebné vyplniť pre doručenie takú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas dňa medzi 8.00 - 18.00 hod.. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je potrebné uviesť okrem Vášho mena tiež názov a adresu firmy. Každá zásielka je poistená.

·         doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)

·         doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce

·         možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne Vaša zásielka         nachádza  

 ·         v cene je aj poistenie balíka

 Na Váš e-mail sme zaslali podacie číslo zásielky (ak Vám e-mail neprišiel,  kontaktujte nás a bude Vám číslo oznámené).

 Overiť si, kde sa nachádza zásielka môžete v online  systéme UPSwww.sps-sro.sk

 Zásielky do ČR: www.intime.sk

 

 


3. Doprava a platba do Českej republiky

a) Doprava  a poštovné do  ČR:
Tovar doručujeme prostredníctvom spoločnosti In Time, s.r.o./UPS. 
Doručenie do  3 pracovných dní od podania.

Doručenie tovaru pri platbe vopred: 10,00 Eur
Doručenie tovaru pri objednávke nad 100 EUR – zdarma

 b) Platba z ČR:
Cenu za tovar a dopravu zaplatíte vopred v Eur na účet predávajúceho:

SWIFT:  GIBASKBX

IBAN:  SK9309000000000286113894

Slovenská sporiteľňa
Názov účtu: Z&MH,s.r.o.
Františkánska 7, 917 01 Trnava, SR

Variabilný symbol zodpovedá číslu Vašej objednávky. Objednávka bude odoslaná po príchode platby na účet, doporučujeme preto prevod uskutočniť ihneď po objednaní tovaru.

Ak nebude platba  pripísaná na účet do 7 kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo predmetnú objednávku stornovať.



4. Prevzatie tovaru od dopravcu

Spotrebiteľ je povinný dodaný tovar a pripojené doklady bezprostredne po ich prevzatí prehliadnuť a skontrolovať neporušenosť obalu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Podpísaním prepravného listu spotrebiteľ súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že bola dodaná bez viditeľného poškodenia.

Pokiaľ príjemca zistí zjavné vady (roztrhaný balík, inak poškodený), upozorní na túto skutočnosť prepravcu, ktorý je s ním povinný spísať zápis o škode. Tento zápis je nevyhnutný k vybaveniu reklamácie. 

Spotrebiteľ má právo neúplnú alebo poškodenú zásielku neprebrať, v tomto prípade je potrebné spísať s dopravcom zápis o škode a zároveň ihneď kontaktovať odosielateľa (internetový obchod) telefonicky na číslo  0948037356, alebo e-mailom info@vilavilocka.sk. Pokiaľ doporučené kroky spotrebiteľ vykoná, výrazne tak prispeje k rýchlemu vybaveniu reklamácie. Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodené alebo chýbajúce množstvo nahradiť. 

Poznámka:
Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, spíšte s dopravcom škodový zápis bezodkladne. O vzniknutom stave informujte internetový obchod prostredníctvom emailu info@vilavilocka.sk alebo telefonicky 0948037356.

Sledovanie zásielky

Vašu zásielku môžete sledovať:
1. Na Váš e-mail sme zaslali podacie číslo zásielky (ak Vám e-mail neprišiel, kontaktujte nás a bude Vám číslo oznámené).
2. Overiť si, kde sa nachádza zásielka môžete v online systéme UPSwww.sps-sro.sk

Zásielky do ČR: www.intime.sk