Doprava a platba

1. Spôsob platby

a) Platba vopred
Platbu vopred uskutočnite po potvrdení objednávky tovaru bankovým prevodom alebo vkladom na účet: 

číslo účtu:

Ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky.
-    V prípade platby prevodom na účet,  zrealizujte platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 5 kalendárnych dní.
-    Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení kúpnej ceny, teda po pripísaní celkovej sumy tovaru vrátane poplatku za prepravu na účet predávajúceho.
-   
 Ak nebude platba  pripísaná na účet do 5 kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo predmetnú objednávku stornovať.

b) Platba pri prevzatí tovaru 
- dobierkou
Úhradu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru pracovníkovi, ktorý zabezpečuje doručenie. Podrobné informácie o platobných podmienkach a vrátení platby nájdete v Obchodných podmienkach.

c) Osobný odber

Objednaný tovar si môžete prevziať aj osobne v obchode Vila Vilôčka...

 Poplatky za doručenie:

Doručenie tovaru pri platbe vopred:     3,75 EUR 
Doručenie tovaru na dobierku:              
4,75 EUR
Doručenie tovaru pri objednávke nad 5
0,00 EUR – iba SR - zdarma

 


DOPRAVA

Objednávky vybavujeme a odosielame každý pracovný deň. Objednaný tovar bude pripravený k odoslaniu najneskôr do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky, resp. od pripísania platby na účet. 

Doručujeme prostredníctvom  dopravnej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s.r.o. – DPD.
 O odoslaní tovaru budete informovaní prostredníctvom e-mailu. Je potrebné vyplniť pre doručenie takú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas dňa medzi 8.00 - 18.00 hod.. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je potrebné uviesť okrem Vášho mena tiež názov a adresu firmy. Každá zásielka je poistená.

·         doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)

·         doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov alebo do práce

·         možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne Vaša zásielka         nachádza  

 ·         v cene je aj poistenie balíka

 Na Váš e-mail sme zaslali podacie číslo zásielky (ak Vám e-mail neprišiel,  kontaktujte nás a bude Vám číslo oznámené).

 Overiť si, kde sa nachádza zásielka môžete v online  systéme DPD: www.dpd.com/sk

 

 

 


3. Doprava a platba do Českej republiky

a) Doprava  a poštovné do  ČR:
Tovar doručujeme prostredníctvom spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o.- DPD. 
Doručenie do  3 pracovných dní od podania.

Doručenie tovaru pri platbe vopred: 11,50 Eur
Doručenie tovaru pri objednávke nad 100 EUR – zdarma

 b) Platba z ČR:
Cenu za tovar a dopravu zaplatíte vopred v Eur na účet predávajúceho:

SWIFT: 

IBAN: 

Variabilný symbol zodpovedá číslu Vašej objednávky. Objednávka bude odoslaná po príchode platby na účet, doporučujeme preto prevod uskutočniť ihneď po objednaní tovaru.

Ak nebude platba  pripísaná na účet do 7 kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo predmetnú objednávku stornovať.



4. Prevzatie tovaru od dopravcu

Spotrebiteľ je povinný dodaný tovar a pripojené doklady bezprostredne po ich prevzatí prehliadnuť a skontrolovať neporušenosť obalu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Podpísaním prepravného listu spotrebiteľ súhlasí s prevzatím zásielky a potvrdzuje, že bola dodaná bez viditeľného poškodenia.

Pokiaľ príjemca zistí zjavné vady (roztrhaný balík, inak poškodený), upozorní na túto skutočnosť prepravcu, ktorý je s ním povinný spísať zápis o škode. Tento zápis je nevyhnutný k vybaveniu reklamácie. 

Spotrebiteľ má právo neúplnú alebo poškodenú zásielku neprebrať, v tomto prípade je potrebné spísať s dopravcom zápis o škode a zároveň ihneď kontaktovať odosielateľa (internetový obchod) telefonicky na číslo  0910 814 284, alebo e-mailom info@vilavilocka.sk. Pokiaľ doporučené kroky spotrebiteľ vykoná, výrazne tak prispeje k rýchlemu vybaveniu reklamácie. Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodené alebo chýbajúce množstvo nahradiť. 

Poznámka:
Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, spíšte s dopravcom škodový zápis bezodkladne. O vzniknutom stave informujte internetový obchod prostredníctvom emailu info@vilavilocka.sk alebo telefonicky 0910 814 284.

Sledovanie zásielky

Vašu zásielku môžete sledovať:
1. Na Váš e-mail sme zaslali podacie číslo zásielky (ak Vám e-mail neprišiel, kontaktujte nás a bude Vám číslo oznámené).
2. Overiť si, kde sa nachádza zásielka môžete v online systéme DPD: www.dpd.com/sk